Aktualności

Kochasz podróże i nowe media? Aplikuj do nowej pracy marzeń!

GD, 23.02.2017

Blogerka w Amsterdamie

fot.: shutterstock.com

Blogerka w Amsterdamie
Jeśli równie mocno co podróże kochasz opowiadanie o nich – piszesz, robisz zdjęcia, kręcisz filmy, instagramujesz i snapujesz – i robisz to dobrze, to całkiem możliwe, że brytyjska firma Busabout poszukuje właśnie ciebie. Ruszyła rekrutacja na stanowisko ambasadora marki, który przez pół roku będzie zwiedzał Europę.

Podróż zacznie się w kwietniu i potrwa do końca września. Wszystkie wydatki - przejazdy, noclegi czy wyżywienie - pokrywa pracodawca, czyli firma Busabaout. To nietypowe biuro podróży, które pozwala swoim klientom połączyć swobodę samodzielnego wyjazdu ze spokojem uczestnictwa w zorganizowanej wycieczce. Jego oferta jest bogata i dość zróżnicowana - od rejsów żeglarskich po wyjazdy na rockowe festiwale - więc można spodziewać się, że trafimy w bardzo różne miejsca. Na razie konkretny plan wyprawy nie został jeszcze ujawniony.

Pierwsze “ogłoszenie” na temat pracy marzeń zamieszczone zostało w formie zdjecia na Instagramie. Mówiło o szukaniu osób, które potrafiłyby jednocześnie podróżować po Europie i blogować o tym w kilku mediach naraz. 

Później firma ujawniła więcej szczegółów. Poszukiwana jest nie jedna, ale dwie osoby. Pierwsza będzie ambasadorem marki, druga autorem filmów z drogi. Podróżujące pary mogą zgłaszać się razem jako zespół!

NA TEMAT:

Dobrany duet: blogerka i filmowiec
Dobrany duet: blogerka i filmowiec, fot. shutterstock.com

Jak zdobyć pracę marzeń?

Jak czytamy na blogu firmy Busabout, osoba, która zostanie ambasadorem marki, musi lubić podróżowanie równie mocno, co tworzenie treści dla nowych mediów. Jako podróżnik powinna być aktywnym typem, która równoczesnie kocha historie i zbieranie ciekawostek o miejscach, które odwiedza. Jako opowiadacz musi zarażać pasją podróżowania na odległość, tworzyć wciągające historie (tekstowo i wizualnie), nie bać się kamery i kochać interakcję z odbiorcą, zwłaszcza za pośrednictwem mediów społecznościowych.  

Chętni zamiast wysyłać CV i list motywacyjny powinni nagrać krótki film (max. 3 minuty) i zamieścić go w serwisie YouTube, a w nim opowiedzić, dlaczego to właśnie to oni są najlepszymi kandydatami do oferowanej pracy. Drugim zadaniem rekrutacyjnym jest zamieszczenie zdjęcia na Instagramie z tagiem #busaboutambassador, oznaczeniem na nim konta @busabouteurope i wywołaniem w ten sposób jak największej liczby interakcji

Z kolei autor treści wideo powinien być kreatywną osobą ze zdolnością do wyłapywania intrygujących detali z własnego otoczenia. Naturalnie musi być też biegły w używaniu kamery jak i potrafić montować krótkie filmy z podróży.

Zainteresowani tą pracą powinni opowiedzieć, w korzystaniu z jakiego sprzętu filmowym są biegli, a także udowodnić (w 2-minutowym filmie), że potrafią ciekawie opowiadać obrazem o miejscach. 

Busabout nie ujawnił jak dotąd wysokości wynagrodzenia, jakie otrzymają "pracownicy marzeń", ale skoro firma działa w Wielkiej Brytanii, można spodziewać się, że pensje będą wyższe od europejskiej średniej. 

Kandydaci do obu podróżniczych zawodów mają czas na zgłoszenia do 5 marca. 

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.