Ostatnie dni są wyjątkowo dobre dla biura podróży ITAKA. Operator zdobył właśnie tytuł “Superbrands Polska”, Złote Godło European Trusted Brands i Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 oraz Laur Konsumenta – wyróżnienia przyznawane głosami konsumentów.
Tytuł „Superbrands Polska” trafił do ITAKI już po raz drugi. Tym razem niezależni eksperci z Rady Marek pod uwagę brali nie tylko rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, ale i wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2700 osób.
Także Złoto Godło European Trusted Brands to wyróżnienie przyznane operatorowi ponownie. ITAKĘ, jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu.
Konsumenci zdecydowali także, że złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 w kategorii „Biura Podróży” należy się ITACE, która kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami.
Laur Konsumenta trafił natomiast do ITAKI po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie szeroko zakrojonego sondażu konsumenckiego. ITAKA zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii „Biura podróży”, uzyskując jednocześnie dużą przewagę nad konkurencją.
- Wszystkie nagrody stanowią kolejny dowód na silną pozycję ITAKI na polskim rynku, są również doskonałą motywacją do dalszej pracy. Nie spoczywamy jednak na laurach ani przez chwilę – ITAKA została właśnie nominowana do konkursu Jakość Roku! - zapewniają zarządzający biurem.