38 milionów turystów z zagranicy w rekordowym 2018 roku. – to robi wrażenie!
I chociaż, jak w wielu miejscach na świecie, na pierwszym miejscu są Chińczycy (ponad 10 milionów przybyszów w zeszłym roku), a wśród krajów z naszego kontynentu na podium znaleźli się obywatele Rosji oraz Wielkiej Brytanii, to liczba odwiedzających z Europy Środkowo-Wschodniej (w tym Polaków) systematycznie wzrasta.
NA TEMAT:
Stąd też duże zainteresowanie targami TTM+ 2019. Wzięło w nich udział 370 wystawców, którzy reprezentowali głównie południowe i centralne regiony Tajlandii oraz 340 kontrahentów z 51 państw świata (z ciekawostek – po raz pierwszy reprezentowane były takie kraje jak Łotwa, Azerbejdżan czy Kirgistan).
Zobacz GALERIĘ ZDJĘĆ z magicznej Tajlandii.
Hasło „New Shades of Emerging Destinations” wyznacza nowe kierunki w promowaniu kraju i zachęca, by odkrywać mniej znane oblicza Tajlandii. W zmieniającym się świecie najważniejsza staje się ekologia, zrównoważony rozwój, poszanowanie lokalnych społeczności, promocja regionalnej kuchni oraz mądre podejście do rozwoju przeludnionych miast.