Właścicielka biura podroży R'Tur - firmy, o której cały dzień było głośno - tłumaczy, że jego spółka wcale nie znajduje się w stanie upadłości. Tak jak w przypadku GTI Travel, mowa jest jedynie o zawieszeniu działalności. Czy mazowieckie biuro powieli los poprzednika? Jego właścicielka jest przekonana, że nie. Gwarancja ubezpieczeniowa jej firmy wygasła 31 maja, jednak wciąż ma ona nadzieję, że pozyska nową. W celu wyjaśnienia sytuacji napisała list do agentów biura.
PRZECZYTAJ TEŻ: RANKING RZETELNYCH BIUR PODRÓZY
List Pani Joanny Brahem, właścicielki biura podróży R'Tur do agentów firmy:
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji oraz różnych doniesień medialnych związanych z R'TUR Sp. z o.o. pragnę wyjaśnić, że w chwili obecnej Spółka nie znajduje się w stanie upadłości.
W dniu wczorajszym, w związku z wygaśnięciem w dniu 31.05.2013 gwarancji ubezpieczeniowej oraz przedłużającymi się procedurami z pozyskaniem nowej, nie chcąc narażać Klientów na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z brakiem aktualnej gwarancji, Zarząd Spółki podjął decyzję o zawieszeniu działalności. Tuż po złożeniu oświadczenia w Urzędzie Marszałka pojawiła się realna szansa na pozyskanie nowej gwarancji.
Dzięki życzliwości i współpracy Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki otrzymaliśmy możliwość przedstawienia nowej gwarancji w dniu dzisiejszym. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nastąpiło to jak najszybciej. Prosimy Państwa jednak o odrobinę cierpliwości.
Jednocześnie zapewniam, że wszyscy Klienci przebywający w chwili obecnej poza granicami kraju mają zapewnione świadczenia hotelowe, są objęci opieką naszych kontrahentów oraz opieką konsularną. Ich powroty odbywać się będą zgodnie z wykupionym terminem powrotu.
Po otrzymaniu nowej gwarancji wszystkie imprezy będą odbywać się zgodnie z planem. Zostanie przywrócona możliwość korzystania z systemów rezerwacyjnych. Klienci, którzy w dniu dzisiejszym nie wylecieli do Egiptu otrzymają propozycję wyjazdu w terminie późniejszym bądź zwrot wpłaconych pieniędzy.
Na koniec chciałabym bardzo wszystkim podziękować za ogromne zaufanie i wsparcie, jak nas obdarzyliście w trakcie dotychczasowej współpracy oraz w tych trudnych dla nas chwilach. Zapewniam, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zaistniała sytuacja jak najszybciej się wyjaśniła. Za wszelkie niedogodności bardzo Państwa przepraszam.
Z poważaniem,
Joanna Brahem
Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o."
NA TEMAT: