Przed sezonem letnim 2013 upadły już dwa biura podrózy. Dlatego też, zupełnie jak w zeszłym roku, coraz więcej osób zaczyna się zastanawiać, jak właściwie wybrać touroperatora. Jednym ze sposobów jest poznanie podstawowych danych finansowych: obrotów, liczby klientów i wysokosci gwarancji ubezpieczeniowej. Warto też zapoznac się z opiniami internautówi osób, które korzystały z usług danego biura. Dziś zajmujemy się biurem Wezyr Holidays.
Wezyr Holidays jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa rynku od ponad 20 lat. W Polsce Wezyr Holidays istnieje od 1999 r. Posiada 11 salonów firmowych oraz 2000 biur agencyjnych w kraju.
Gwarancja ubezpieczeniowa firmy wynosi 28 700 000 zł. Firma otrzymała kilka certyfikatów, potwerdzających jej rzetelność, w tym certyfikat PIT oraz "rzetelna firma" i "solidna firma".
Wszyscy klienci ubezpieczani są w Towarzystwie Ubezpieczeń Europejskie, które gwarantuje podstawowy pakiet ubezpieczeń w zakresie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków i bagażu podróżnego.
Na swojej stronei internetowej Wezyr zapewnia również, że prezentuje pełne ceny ofert, łącznie z podatkami, opłatami lotniskowymi i ubezpieczeniem podstawowym.
BIURO PODRÓŻY WEZYR HOLIDAYS - OPINIE INTERNAUTÓW (z zachowaniem pisowni oryginalnej):
~Owocowa: Mój wypoczynek był bardzo udany, wszystko przebiegało bez zakłóceń. Byłam z nimi w Tunezji i było po prostu super. Lot odbył się planowo, szybko upłynął, na miejscu czekał na nas rezydent, zakwaterowaliśmy się do hoteli i w sumie tyle co go widzieliśmy, ale nie bardzo był nam potrzebny. Hotel zgodny z ofertą, wszystko tak jak powinno być.
~Janek: Ja niestety nie ma dobrych wspomnień z moich wakacji, było dużo zamieszania i dużo niepotrzebnych stresów. Jak to często bywa nasz samolot był opóźniony, ale to jeszcze nie tragedia. Po przylocie okazało się, że nie ma dla nas pokoi, byliśmy już głodni i zmęczeni a tu nie było widać końca tej sytuacji, w końcu po 3 godzinach oczekiwania dostaliśmy pokój, który nie był jeszcze wysprzątany ani nic. To po prostu jakaś tragedia była.Nie polecam.
~Gość: Wakacje z Wezyrem zaliczam do udanych. Raczej wszystko było tak jak wcześniej zostało umówione. Co prawda samolot miał ponad godzinę opóźnienia, ale to jakoś bardzo negatywnie nie wpłynęło na ogólnie wrażenia. na miejscu już wszystko na nas czekało, hotel, pokoje, wszystko było przygotowane. Nikt nie zamieniał nam hotelu ani nic w tym stylu. Ogólnie bezproblemowo wszystko przebiegło.
~Anonim: Praktycznie każde biuro ma swoje plusy i minusy, wszędzie zdarzają się wpadki, i jakieś opóźnienia, ja co rok jeżdżę na wakacje z innym biurem podróży i a za każdym razem były mniejsze lub większe niedogodności, więc można powiedzieć, że jest to wpisane w podróż. Akurat jeśli chodzi o Wezyra w tym roku nie miałem większych problemów, samolot miał leciutkie opóźnienie, ale to nic strasznego, na miejscu prawie wszystko było zgodne z ofertą, a na rezydenta nie zwracałem w ogóle uwagi, po prostu nie był mi potrzebny do szczęścia, bo wszystko, łącznie z szeregiem wycieczek fakultatywnych można było wykupić na miejscu, także ludzie nie panikujcie, jeśli nie kupicie dodatkowych wycieczek u touroperatora, w Egipcie na każdym kroku starają ci się wcisnąc jakąś niespotykanie atrakcyjną wycieczkę i to w przystępnej cenie.Ogólnie bez zastrzeżeń.
NA TEMAT: