Lidl jest obecny na światowym rynku turystycznym już od 10 lat. Od teraz popularny dyskont będzie sprzedawał wycieczki również w Polsce. W ofercie znajdą się tradycyjne wyjazdy wypoczynkowe, objazdówki i city breaki, ale również wyprawy „skrojone na miarę”. Będzie towarzyszył im temat przewodni, dzięki czemu turyści mogą liczyć na wyjątkowe przeżycia.
– Do tej pory gwarantowaliśmy dostęp do kuchni świata. A teraz postanowiliśmy zaproponować klientom ciekawe doświadczenia i poznawanie świata „od kuchni”, stąd pomysł na wprowadzenie konceptu Lidl Podróże. Różnorodność wycieczek to niejedyna rzecz, która nas wyróżnia. Marka Lidl Podróże została stworzona z zespołem ekspertów z różnych biur podróży, którzy dbają o jakość oferowanych wycieczek – proponujemy zarówno egzotyczne kierunki, jak i podróże w piękne zakątki Polski – a wszystko to w konkurencyjnych cenach – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Szeroka oferta wycieczek
Chcesz być na bieżąco? Polub nasz fanpage na Facebooku!
Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu marki co dwa tygodnie. Katalogi będą ogólnodostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej oraz w wersji drukowanej w marketach sieci. Wycieczki można kupić przez internet (www.lidl-podroze.pl) oraz za pośrednictwem infolinii.
Lidl współpracuje ze znanymi biurami podróży i touroperatorami, dzięki czemu można liczyć na wysoką jakość usług. Lidl Podróże ma w swojej ofercie wyłącznie sprawdzone obiekty hotelarskie. To samo dotyczy przejazdów i przelotów. Marka korzysta z nowoczesnych autokarów i linii lotniczych spełniających wszystkie standardy bezpieczeństwa. W ofercie na pewno nie znajdą się przewoźnicy z czarnej listy regularnie aktualizowanej przez Komisję Europejską.
Promocja polskich regionów
W każdym z państw, w których Lidl wprowadził do sprzedaży usługi turystyczne, odnotowano wzrost znaczenia turystyki regionalnej. Lidl Polska zamierza zachęcić Polaków do częstszego podróżowania po kraju, oferując szeroką gamę niestandardowych wycieczek.
– Wśród naszych wyróżników jest także bogaty pakiet wycieczek po Polsce, pozwalających na poznanie różnych regionów kraju – od Morza Bałtyckiego po Tatry. Naszym celem jest upowszechnienie i promocja turystyki w Polsce, co przełoży się na wzrost przychodów dla polskich gmin, miast i miasteczek – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.
Mając za partnerów inne państwa, Lidl Polska będzie również promował polskie produkty turystyczne za granicą. W ten sposób zamierza popularyzować Polskę jako atrakcyjny cel podróży.
Pierwszy katalog Lidl Podróże będzie dostępny od 12 września. W ofercie znajdą się m.in. rajskie wakacje na Seszelach, Malediwach czy Wyspach Kanaryjskich, wyjazdy narciarskie do Włoch czy pobyty w SPA w Polsce.
Najtańsza oferta z pierwszego katalogu – weekend w 4-gwiazdkowym hotelu Belweder w Zakopanem – kosztuje 309 zł.