Aktualności

Lidl będzie sprzedawał wycieczki! Sieć wkracza na polski rynek turystyczny

materiały prasowe, red. kt, 11.09.2017

W ofercie Lidla znajdą się m.in. wakacje na Malediwach

fot.: www.shutterstock.com

W ofercie Lidla znajdą się m.in. wakacje na Malediwach
Lidl Polska uruchamia nową usługę – Lidl Podróże. Z katalogu znanej sieci marketów spożywczych będzie można wybrać zarówno wycieczki krajowe, jak i te w najdalsze zakątki globu. Wszystko w przystępnych cenach.

Lidl jest obecny na światowym rynku turystycznym już od 10 lat. Od teraz popularny dyskont będzie sprzedawał wycieczki również w Polsce. W ofercie znajdą się tradycyjne wyjazdy wypoczynkowe, objazdówki i city breaki, ale również wyprawy „skrojone na miarę”. Będzie towarzyszył im temat przewodni, dzięki czemu turyści mogą liczyć na wyjątkowe przeżycia.

– Do tej pory gwarantowaliśmy dostęp do kuchni świata. A teraz postanowiliśmy zaproponować klientom ciekawe doświadczenia i poznawanie świata „od kuchni”, stąd pomysł na wprowadzenie konceptu Lidl Podróże. Różnorodność wycieczek to niejedyna rzecz, która nas wyróżnia. Marka Lidl Podróże została stworzona z zespołem ekspertów z różnych biur podróży, którzy dbają o jakość oferowanych wycieczek – proponujemy zarówno egzotyczne kierunki, jak i podróże w piękne zakątki Polski – a wszystko to w konkurencyjnych cenach – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

NA TEMAT:

Szeroka oferta wycieczek

trojkat

Chcesz być na bieżąco? Polub nasz fanpage na Facebooku!

Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu marki co dwa tygodnie. Katalogi będą ogólnodostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej oraz w wersji drukowanej w marketach sieci. Wycieczki można kupić przez internet (www.lidl-podroze.pl) oraz za pośrednictwem infolinii.

Lidl współpracuje ze znanymi biurami podróży i touroperatorami, dzięki czemu można liczyć na wysoką jakość usług. Lidl Podróże ma w swojej ofercie wyłącznie sprawdzone obiekty hotelarskie. To samo dotyczy przejazdów i przelotów. Marka korzysta z nowoczesnych autokarów i linii lotniczych spełniających wszystkie standardy bezpieczeństwa. W ofercie na pewno nie znajdą się przewoźnicy z czarnej listy regularnie aktualizowanej przez Komisję Europejską.

Promocja polskich regionów

W każdym z państw, w których Lidl wprowadził do sprzedaży usługi turystyczne, odnotowano wzrost znaczenia turystyki regionalnej. Lidl Polska zamierza zachęcić Polaków do częstszego podróżowania po kraju, oferując szeroką gamę niestandardowych wycieczek.

– Wśród naszych wyróżników jest także bogaty pakiet wycieczek po Polsce, pozwalających na poznanie różnych regionów kraju – od Morza Bałtyckiego po Tatry. Naszym celem jest upowszechnienie i promocja turystyki w Polsce, co przełoży się na wzrost przychodów dla polskich gmin, miast i miasteczek – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.

Mając za partnerów inne państwa, Lidl Polska będzie również promował polskie produkty turystyczne za granicą. W ten sposób zamierza popularyzować Polskę jako atrakcyjny cel podróży.

Pierwszy katalog Lidl Podróże będzie dostępny od 12 września. W ofercie znajdą się m.in. rajskie wakacje na Seszelach, Malediwach czy Wyspach Kanaryjskich, wyjazdy narciarskie do Włoch czy pobyty w SPA w Polsce.

Najtańsza oferta z pierwszego katalogu – weekend w 4-gwiazdkowym hotelu Belweder w Zakopanem – kosztuje 309 zł.

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.