Aktualności

Niemcy: oferta turystyczna na 2013 rok skierowana do młodych ludzi

brama brandemburska berlin

fot.: materiały prasowe

brama brandemburska berlin
Jak wynika z badań DZT (niemieckiej centrali turystycznej) największa grupą odwiedzającą Niemcy są ludzie młodzi pomiędzy 15 a 29 rokiem życia. W związku z tym DZT planuje, za pomocą portali społecznościowych i serwisów internetowych, przeprowadzić kampanię promującą najciekawsze, z punktu widzenia młodych, miejsca w kraju.

Jak wynika z badań DZT (niemieckiej centrali turystycznej) największa grupą odwiedzającą Niemcy są ludzie młodzi pomiędzy 15 a 29 rokiem życia. W związku z tym DZT planuje, za pomocą portali społecznościowych i serwisów internetowych, przeprowadzić kampanię promującą najciekawsze, z punktu widzenia młodych, miejsca w kraju.

Centralnym punktem kampanii ma być serwis germany.travel/youth, na którym będzie można zapoznać się z mapą atrakcji podzielonych na pięć kategorii: „Must Sees", „Nightlife", „Shopping", „Bars & Cafés" oraz „Festivals & Events".

Co więcej, użytkownicy  serwisu będą mogli sami uzupełniać mapę o ciekawe miejsca i cenne wskazówki, którymi będą mogli dzielić się automatycznie ze znajomymi na serwisach społecznościowych t.j. Facebook, Twitter, które wspierają i patronują kampanii. Prócz tego w całych Niemczech uruchomiono sieć 1300 punktów Youth HotSpot ułatwiających mobilny dostęp do wymienionych serwisów.

Rok 2014 upłynie pod hasłem „Niemcy celem podróży dla młodych – HotSpots, Brandnew, Lifestyle".

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.