Jak wynika z badań DZT (niemieckiej centrali turystycznej) największa grupą odwiedzającą Niemcy są ludzie młodzi pomiędzy 15 a 29 rokiem życia. W związku z tym DZT planuje, za pomocą portali społecznościowych i serwisów internetowych, przeprowadzić kampanię promującą najciekawsze, z punktu widzenia młodych, miejsca w kraju.
Centralnym punktem kampanii ma być serwis germany.travel/youth, na którym będzie można zapoznać się z mapą atrakcji podzielonych na pięć kategorii: „Must Sees", „Nightlife", „Shopping", „Bars & Cafés" oraz „Festivals & Events".
Co więcej, użytkownicy serwisu będą mogli sami uzupełniać mapę o ciekawe miejsca i cenne wskazówki, którymi będą mogli dzielić się automatycznie ze znajomymi na serwisach społecznościowych t.j. Facebook, Twitter, które wspierają i patronują kampanii. Prócz tego w całych Niemczech uruchomiono sieć 1300 punktów Youth HotSpot ułatwiających mobilny dostęp do wymienionych serwisów.
Rok 2014 upłynie pod hasłem „Niemcy celem podróży dla młodych – HotSpots, Brandnew, Lifestyle".