UberPOP
Za jednym dotknięciem ekranu smartfona aplikacja UberPOP pozwala przeglądać marki samochodów i zdjęcia kierowców, którzy w danym momencie udostępniają swoje usługi. Po zamówieniu taksówki pasażerowie zostają poinformowani o jej numerze rejestracyjnym, a na koniec dostają e-maila z informacją na podstawie danych z GPS, jak dokładnie przebiegała trasa kursu. W przeciwieństwie do tradycyjnych korporacji taksówkarze nie są pracownikami firmy Uber (w związku z czym pasażer nie opłaca zazwyczaj wysokiej prowizji), lecz są jej partnerami. W ramach partnerstwa ustalony zostaje m.in. cennik, a żeby jeszcze bardziej ułatwić życie klientom, Uber każdorazowo ściąga opłatę z karty płatniczej, której numer trzeba podać przy rejestracji.
NA TEMAT:
Aplikacja świetnie sprawdza się w Stanach Zjednoczonych, Europie Zachodniej i azjatyckich metropoliach. Jest szczególnie przydatna za granicą, gdy nie znamy numeru telefonu dobrej i sprawdzonej taksówki. Od dziś można z niej korzystać również w Warszawie, która dołączyła do 175 miast z usługą UberPOP.