Niemiecki przewoźnik Lufthansa wprowadza nowy fotel Klasy Biznes – z wyjątkową funkcją wygodnego płaskiego łóżka. Łóżko o długości 1,98 m gwarantuje maksymalny komfort podczas snu.
Najważniejszą cechą nowych foteli Klasy Biznes w Lufthansie jest płaska powierzchnia do spania o długości 1,98 m. Po naciśnięciu jednego guzika fotel zamienia się w wygodne łóżko. Fotel jest wyjątkowo komfortowy – zarówno po rozłożeniu, jak również w pozycji odchylonej czy wyprostowanej. Posiada “intuicyjną” regulację oraz zapewnia dodatkowe miejsce na bagaż. Pasażer ma również do dyspozycji rozbudowany systemem rozrywki. Za kilka tygodni, gdy nowy jumbo jet Boeing 747-8, rozpocznie regularne rejsy, pasażerowie Lufthansy będą mogli po raz pierwszy skorzystać z wszystkich atrakcji nowej kabiny Klasy Biznes.
NA TEMAT:
W 2007 r. Lufthansa przeprowadziła ankietę wśród ponad 500 osób często korzystających z jej usług. Pasażerowie wskazywali własne oczekiwania i sugestie dotyczące konstrukcji oraz działania foteli Klasy Biznes. W oparciu o wyniki ankiety linie lotnicze poszły o krok dalej i stworzyły różne projekty nowych foteli, współpracując z ekspertami w dziedzinie ergonomii, designu oraz producentami foteli. W rezultacie powstał komfortowy fotel, który spełnia najbardziej wygórowane wymagania, jest nadzwyczaj wygodny, także po rozłożeniu i podczas korzystania z funkcji spania. - Płaska powierzchnia do spania jest dla pasażerów niesłychanie ważna. Ulepszyliśmy także wiele innych szczegółów, osiągając maksymalny poziom komfortu – wyjaśnia Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce. Zmiany obejmują ulepszenie poduszek pod względem ergonomicznym i obniżenie podłokietników, dzięki czemu w pozycji leżącej uzyskuje się więcej miejsca. Pasażer może także indywidualnie modyfikować pozycję fotela (siedzącą i leżącą) - bez konieczności wstawania. Dodatkowo zapewniono więcej miejsca na podręczne przedmioty oraz przestrzeń bagażową w obrębie samego fotela.
Kolejną nowością jest innowacyjne rozmieszczenie foteli w kształcie litery „V”. Dwa sąsiadujące ze sobą fotele są nachylone względem siebie i rozmieszczone wzdłuż centralnej osi. Dzięki takiemu rozwiązaniu Lufthansa spełniła jedno z podstawowych życzeń klientów – możliwość podróżowania przodem do kierunku lotu. Takie ustawienie foteli pozwoliło również Lufthansie dwukrotnie zwiększyć odległość między dwoma fotelami, co gwarantuje pasażerom Klasy Biznes jeszcze większą prywatność.