O zmianach w spółce Ryanair poinformował 14 marca. Jeżeli planujemy urlop po sezonie letnim, mamy duże szanse na lot nowym samolotem z logo Buzz. Ryanair Sun, który ma siedzibę w Polsce, zdecydował się bowiem na powrót do starej marki. Irlandzki przewoźnik odkupił ją od KLM w kwietniu 2003 roku za ok. 20 mln euro. Nie minął rok, a o marce zrobiło się ciszej. Teraz wizerunek Buzz został odświeżony - zamiast żółtych samolotów z niebieskim kwiatkiem już jesienią 2019 roku wystartują białe maszyny z żółtą pszczółką. - Ryanair Sun zyska nowy branding swej floty, symbolizujący młodość, zapał i pozytywną energię - czytamy na stronie operatora.
NA TEMAT:
NEWS: Ryanair is to revive its Buzz brand as the new name for Poland-based Ryanair Sun. Ryanair bought the London Stansted-based, KLM-owned Buzz in 2000, then closed it down in 2004.https://t.co/AKWurkRRXM pic.twitter.com/8G0LNsc6SK
— Airport Webcams (@AirportWebcams) 14 marca 2019
Jesienią ruszy również nowy portal oraz aplikacja Buzz. Za ich pomocą pasażerowie będą mogli rezerwować połączenia lotnicze na trasach oferowanych w ramach siatki połączeń Ryanair, w tym na trasach obsługiwanych przez Buzz. - Ryanair Sun ma za sobą bardzo udany rok operacyjny. Cieszę się, że nasze samoloty zyskają nowy, wyjątkowy branding. Buzz będzie realizował loty czarterowe oraz połączenia regularne dla Ryanair. Już w tym roku flota linii będzie liczyła 25 samolotów. Naszym celem jest oferowanie usług na najwyższym poziomie zarówno pasażerom indywidualnym, jak i touroperatorom - powiedział Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz. Łącznie Ryanair ma realizować loty na 190 trasach.
Buzz to jedna z czterech linii lotniczych wchodzących w skład grupy Ryanair Holdings Plc. Pozostałe linie to Ryanair DAC, austriacka przewoźnik Laudamotion i brytyjski Ryanair UK.